7 Şubat 2012 Salı

SETRE Spring/Summer’12

 Veeee işte beklenen an... Koleksiyonlar şu aşamaya gelene kadar ne işlemlerden geçiyor ahhh bir de bize sorun ama şu anı görmek insanı çok mutlu ediyor. Emin olun hepsi el emeği göz nuru :)

    Resimlerden de anlıcağınız gibi SETRE bu sezon bomba gibi geliyor. Genç, dinamik ve çalışkan ekibi harikalar yaratmış.(Koleksiyonun içinde benimde tasarımlarım olduğunu belirtmek isterim:)

    Bunlar benim tamamen amatörce çektiğim kareler. Katalog çekimlerini Murat Sargın yaptı. Orjinal hallerini sabırsızlıkla bekliyorum.
 
    Koleksiyonu sadece bu kadar sanmayın ben 1 saat durduğum için anca bunları yakaladım:)







 SETRE yeni sezon tasarımlarını çok yakında www.setreshop.com adresinden bulabileceksiniz.


  Çekimden eğlenceli kareler ve ayrıntılar aşağıda sizleri bekliyor.
           


























Mankenler gerçekten çok sıcak kanlıydı. Bir yandan dans edip bir yandan poz vermek eğlenceli olsa gerek:)
































































Koleksiyondaki favorimden biri inanılmaz bir gömlek. Renk renk almak için sabırsızlanıyorum...























Bu tulum bana tanıdık geliyor :) Kim tasarladı acabaa:)





 GÖKSU ÇETİNER ismini ilerde çok duyacağınıza eminim. Onun bu koleksiyonda çooook büyük emeği var. Ellerine sağlık benim başarılı arkadaşım...





ECE GÜZELLER eminimki onunda ismini çook duyacaksınız ilerleyen zamanlarda.. Bakmayın siz ütü yaptığına kendisi EVRIDICA markasının baş tasarımcısı. Ama SETRE ekibi canla başla çalışıyor. Bu resimde bunun en iyi göstergesi:)





Veeeee sevgili patronumuz Hikmet Ünal. Kendisi bize inanılmaz bir eğitim verdi. Ve herşeyden önce bize çok güvendi. Kendisine çoook çoook teşekkür ediyorum:)






 Ve işte dünyanın en iyi patronu... Merve Ünal... Onunla geçirilen zaman benim için çok değerlidir. Çok eğlenir çokta güleriz... İyiki iyikiii tanımışım.....



Evet iki mankenin arasındaki fındık faresi benim:) Sanırım kısayım bir de gözükmüyorum:) Zoomlayıp baksanız daha iyi olur sanki:)







          THE END...

1 yorum:

  1. bloguma beklerim

    http://selenaycoser.blogspot.com/2012/02/giveawaylancome-hypnose-drama-and-bath.html

    YanıtlaSil